Interactive Voice Response (IVR)

 

Hoe zorgt u ervoor dat klanten automatisch op de juiste plek uitkomen zonder tussenkomst van een kostbare receptioniste? Met Interactive Voice Response verbindt u gesprekken door op basis van menukeuze, nummeridentificatie, netnummer, postcode of beschikbaarheid van uw medewerkers. Goedkoop en efficiënt.

 

Interactive Voice Response biedt kortere wachttijden, 24/7 actuele informatie en doorverbinden door middel van een keuzemenu. U biedt klanten een optimale service omdat zij direct worden doorverbonden met een medewerker die de klantvraag ook daadwerkelijk kan beantwoorden. En mocht die persoon in gesprek zijn? Dan wordt de klant in een wachtrij gezet of — afhankelijk van de instellingen — met iemand anders doorverbonden.

 

Interactive Voice Response

  • Direct doorverbinden naar de juiste medewerker
  • Kortere wachttijden
  • Lage kosten
  • 24-uurs dienstverlening

 

Naast een tal van kant-en-klare toepassingen voor bijvoorbeeld servicenummers kunnen wij u eveneens met voor u speciaal ontwikkelde applicaties van dienst zijn.

 

Of u nu een 0800-nummer, 0900-nummer of 088-nummer nodig heeft, in korte tijd een enorm volume zoals bij een specifieke actie, wij leveren een oplossing op maat.

 

Via ons IVR Management Console (IMC) kunt u 24 uur per dag via internet uw nummers beheren, applicaties wijzigen, statistieken bekijken, klanten aanmaken etc.

PayEasy biedt u de mogelijkheid zelf 0800/090x-servicenummers te exploiteren op haar platform. Wij kunnen deze toepassingen tegen een zeer aantrekkelijk tarief voor u maken en onderhouden.

 
Lees verder
 
 

Web Development

 

Tegenwoordig is een website veel meer dan een brochure vertaald in HTML.

 

PayEasy heeft zich gespecialiseerd in de ontwikkeling van de zwaardere websites, waar hoge eisen worden gesteld aan snelheid, database integratie, media-integratie etc.

 

Of het nu een Ticket-systeem voor Belbios, het centrale weboffice van Sweex, of de real-time IVR statistieken van RTL is, wij maken het.

 

Door een flexibele instelling en een uitgebreid scala aan technische mogelijkheden en programmeeromgevingen zijn wij in staat om voor iedere klant met de juiste oplossing te komen.
















 

Lees verder
 
 
Voice-Media-Internet
integratie

PayEasy ontwikkelt voor zowel haar eigen platform als voor derden tal van toepassingen t.b.v. Voice Response, Internet & Telefonie, Videotelefonie, Mobiele-Telefonie, SMS/MMS/WAB en Internet.

Daar wij zelf al deze toepassingen ontwikkelen beschikt PayEasy over unieke technische kennis op het gebied van

  • Internet connectivity.

    SQL servers

    Data opslag

    SMS

    Voice-To-EMail

    Voice Recognition

    Voice-Response (Voice-Mail, Outbound dialling, Audiotext, Automatic Call Distribution, etc.)
    VOIP (Sip/H323)

    Real time Statistieken

    Hardware en Beveiliging

Zo leveren en onderhouden wij IVR/Media platforms voor grote Telecom dienstverleners in Europa.

Onze kennis delen wij graag met u, ook als u zelf een Service Provider bent.




 

 
Lees verder