Voice-Internet integratie

PayEasy biedt u de mogelijkheid zelf 0800/090x nummers te exploiteren op haar platform. Wij kunnen deze toepassingen tegen een zeer aantrekkelijk tarief voor u maken en servicen. PayEasy stelt hiervoor haar totale infrastructuur ter beschikking, te weten:

  • Internet connectivity.
    Het Voice-Response systeem is gekoppeld aan Internet en kan derhalve rechstreeks met het World Wide Web communiceren. Dit biedt de mogelijkheid om bijvoorbeeld pincode-generatoren aan te sluiten op uw huidige website, uw website het Voice-Response Systeem te laten aansturen of door bellers ingegeven informatie te verwerken in uw website of backoffice.
  • SQL servers
    Onze klanten kunnen gebruikmaken van onze SQL-Servers, welke in staat zijn grote hoeveelheden data op te slaan en via internet toegangkelijk te maken. Er wordt automatisch elke nacht een backup van deze data gemaakt.
  • Data opslag
    Andere data van het Voice-Response kan worden opgeslagen op één van onze Data-Servers. Deze data kunt u via FTP 24 uur per dag benaderen.
  • SMS
    Of u nu eenvoudig SMS wilt versturen, reversed-billed wilt versturen of sms wilt ontvangen op een eigen keyword. PayEasy kan het allemaal. Ook deze diensten zijn gekoppeld aan het Voice-Response Platform, waardoor u uw bellers in staat kunt stellen om SMS te triggeren (bijvoorbeeld een confirmatie smsje met klantnummer en pincode te versturen).
  • Voice-To-EMail
    Door bellers gemaakte opnames kunnen eenvoudig worden gemailed naar verschillende personen binnen uw organisatie. Als bijvoorbeeld een beller een bepaalde prijs heeft gewonnen kan hij zijn naam en adresgegevens inspreken; deze worden dan automatisch als emailtje met extra informatie over de gewonnen prijs, datum, en eventueel het telefoonnummer van de beller naar een vooraf ingesteld email-adres gestuurd, eventueel met een cc"tje naar andere personen binnen uw organisatie.
  • Voice Recognition
    Complexere benamingen kunnen door middel van spraakherkenning door het Voice-Response systeem herkend worden. Dit kan bijvoorbeeld een wegbenaming zijn voor file/flitsinformatie, een sterrenbeeld etc.
  • Voice-Response (Voice-Mail, Outbound dialling, Audiotext, Automatic Call Distribution, etc.)
    Uiteraard ondersteunen wij alle standaard Voice-Response activiteiten. U kunt bijvoorbeeld uw helpdesk optimaliseren door gebruik te maken van onze infrastructuur. Klanten worden dan in eerste instantie opgevangen door het Voice-Response platform, tijdens het wachten kan hij voor-informatie ingeven, zoals klantnummer etc. en vervolgens wordt hij naar een willekeurige vrije helpdeskmedewerker te worden doorverbonden. Via internet is het mogelijk dat deze bijvoorbeeld vanaf thuis werkt en toch de correcte invoerschermen etc. voor zich krijgt, aangevuld met de informatie die al door het Voice-Response is verzameld.
  • Statistieken
    Bij het zelf exploiteren van servicenummers zijn correcte statistieken van levensbelang. PayEasy biedt u 7 dagen per week, 24 uur per dag uitgebreide informatie over het belgedrag van uw klanten. Deze informatie kunt u eenvoudig via internet benaderen.
  • Stelselmatig Maatwerk/Projecten
    U als klant hebt continue via internet inzage in de status van uw projecten of maatwerkproductie. U kunt direct zien hoe ver een project gevorderd is, welke informatie door ons gebruikt wordt voor uw project, alle documentatie die door u of door ons is aangeleverd etc. Eveneens kunt u zien wie aan uw project werkt en waar u hem kunt bereiken. PayEasy is hiermee uniek in Nederland. U wordt dus niet in het ongewisse gelaten met een "we nemen contact met u op wanneer het klaar is", maar kunt direct zien of, wanneer en hoeveel er aan uw project
    gewerkt is.
 
 

U kunt uw eigen 0800/090x nummer binnen 3 weken laten porteren naar het platform van PayEasy en gebruik maken van al onze kennis en mogelijkheden op dit gebied. Belangrijker nog, binnen een maand kunt u al honderden euro"s besparen ten opzichte van concurrerende dienstverleners!