Hoe zorgt u ervoor dat klanten automatisch op de juiste plek uitkomen zonder tussenkomst van een kostbare receptioniste? Met Interactive Voice Response verbindt u gesprekken door op basis van menukeuze, nummeridentificatie, netnummer, postcode of beschikbaarheid van uw medewerkers. Goedkoop en efficiënt.
Interactive Voice Response biedt kortere wachttijden, 24/7 actuele informatie en doorverbinden door middel van een keuzemenu. U biedt klanten een optimale service omdat zij direct worden doorverbonden met een medewerker die de klantvraag ook daadwerkelijk kan beantwoorden. En mocht die persoon in gesprek zijn? Dan wordt de klant in een wachtrij gezet of — afhankelijk van de instellingen — met iemand anders doorverbonden.
Interactive Voice Response
- Direct doorverbinden naar de juiste medewerker
- Kortere wachttijden
- Lage kosten
- 24-uurs dienstverlening
Naast een tal van kant-en-klare toepassingen voor bijvoorbeeld servicenummers kunnen wij u eveneens met voor u speciaal ontwikkelde applicaties van dienst zijn.
Of u nu een 0800-nummer, 0900-nummer of 088-nummer nodig heeft, in korte tijd een enorm volume zoals bij een specifieke actie, wij leveren een oplossing op maat.
Via ons IVR Management Console (IMC) kunt u 24 uur per dag via internet uw nummers beheren, applicaties wijzigen, statistieken bekijken, klanten aanmaken etc.
PayEasy biedt u de mogelijkheid zelf 0800/090x-servicenummers te exploiteren op haar platform. Wij kunnen deze toepassingen tegen een zeer aantrekkelijk tarief voor u maken en onderhouden. |