PayEasy, uw Telecom Specialist
PayEasy is een dynamisch bedrijf dat zich heeft gespecialiseerd
in de ontwikkeling en beheer van IVR (Interactive Voice Response) systemen en
alle daarbij behorende infrastructuur.
PayEasy heeft zijn sporen al verdiend met IVR door een aantal
grote projecten voor onder andere The Sound of Data uit te voeren. Wij
beschikken over uitgebreide kennis van IVR applicaties door onze ruime ervaring.
PayEasy is een flexibel bedrijf dat graag meedenkt met zijn klanten.
Service
Wij bieden een Multi Channel telefonieplatform voor 0900,
0906, 0800, 088 servicenummers. Deze service nummers worden vastgelegd bij de
OPTA.
PayEasy levert IVR applicaties voor servicenummers waardoor u
sneller en efficiƫnter uw klanten van dienst kunt zijn. Daarnaast zijn er
talloze mogelijkheden met IVR applicaties.
Constante ontwikkeling nieuwe diensten
Wij zitten NIET stil.. en blijven continu nieuwe diensten en
functionaliteiten ontwikkelen.
Zo ook (vooruitlopend op de wetgeving) biedt ons IVR systeem
een unieke wachtrij-functionaliteit:
In de telefooncentrale wordt bekeken waar de klant zich in de
wachtrij bevindt.
Door deze nieuwe wachtrij-functionaliteit kan hij de telefoon
neerleggen, en wordt hij automatisch op een later tijdstip teruggebeld als hij
aan de beurt is, of wanneer deze persoon zelf terugbelt zal hij weer op zijn
oude plek (welke automatisch opschuift) in de wachtrij terugkomen - alsof
hij eerst bij de slager een nummer trekt, vervolgens boodschappen gaat doen, om
ten slotte weer bij de slager direct te worden geholpen -.
Dit bespaart uw klanten veel ergernis en is bovendien
kostenbesparend voor u.
Wat doen we voor u?
Via PayEasy kunt u gebruik maken van VoIP (Voice over
Internet), webservers, databases sms, ASR( Automatic Speech Recognition) en TTS
(Text to Speech).
Onder menu optie
vindt u meer uitleg over de toepassingen van deze diensten. |